Thursday, June 21, 2012

dalam tekanan




Ko tau tak perasaan kena tinggal dalam lubang najis sekor sekor tengah malam buta? Maca tu la perasaan aku sekarang ni. Geli geleman. 

Aku tak pernah lagi syial jumpa manusia gampang gila macam dia ni. Nak cakap rasis, memang rasis. Nampak sangat. Terang. Bodoh macam keladi pun iye. Satu lagi sifat dia ni yang boleh dikatakan paling busuk, suka mendengki. Bila elemen ni campur gaul sekali, memang jadi la manusia terrifically paling annoying. Kalah Sheldon. Aku tak pernah jumpa manusia pendengki macam ni sekali. Bingai macam sial. 

Betul apa mak aku pesan masa aku mula-mula kerja dulu, bulan lapan tahun lepas, aku akan jumpa macam-macam jenis keranah manusia dan buat masa ni dia berpotensi dan berkebolehan buat aku migrain.

I'm in really really deep stress right now. Bukan aku sorang, ramai lagi. Kalau nak uji mental tahan ke tak, sila lah keje kat tempat aku. Aku cukup 3 bulan probation, memang lepas confirm, memang straight masuk tanjung mokte. 

Member aku asyik pesan; Rezeki ada kat mana-mana. Jangan risau. Kalau takde kat sini, tempat lain  ada. Sabar der.

Aku percaya.   




2 comments:

panglima telok garang puaka manis said...

jeb nk masuk aelb smula..haha

remote aircond jenama york cooling king said...

gua benci la bila lu kene aprov komen dulu.. camne gua nak kutuk macam anjing makan karipap.. syia la lu der..taik!