Monday, March 5, 2012

biskut cap pingpong



Member-member gua bising biskut cap pingpong habis gua makan. Haish.

Sejak kecik lagi aku obses dengan biskut cap pingpong ni. Kalau dulu aku tak pandang biskut tiger. Biskut mayat pon aku tolak tepi. One and only favourite, biskut Hup Seng cap pingpong. Sugar creacker, Rocky, memang tak berapa boleh nak challenge kot.

Biskut ni walaupon biskut tawar tapi ada rasa. Kadang-kadang masin, kadang-kadang manis. Aku pon rasa misteri gak la dengan biskut ni. Kalau cicah dalam air teh-o, memang heaven. Sebungkus tu pejam mata je habis. Bukan sebab aku ni pelahap ke , gelojoh ke, tapi sebab biskut tu melalaikan. Ada sekali masa camping kat Stong, aku lahap biskut tu cicah air terjun je. Punya la pemalas nak bancuh air. Tapi still sedap. Nasib aku je baik sebab tak kena kecing tikus. 

Kalau tinggal biskut ni macam tu je, sehari semalam pon konfem tak lemau. Entah bahan pengawet apa yang dia pakai aku pon tak tahu. Satu malam tu aku tido, pastu aku terjaga dalam pukul 2,3 pagi. Nampak depan mata biskut pingpong. Kepala otak mamai lagi, tapi tangan aku aktif menyuap biskut lagi. Pastu sambung membuta. Dah la tak ikat. Bangang.

Sape eh cipta biskut cap pingpong ni. Sedap semacam je. Thanks. You made my day lah. Hahaha. 








2 comments:

roha said...

hah..biskut ni memang best...

ae said...

haha..patot la gemok semacam jer.. :P