Sunday, November 27, 2011

mimpi

Aku tak boleh lupa lagi la kejadian mimpi semalam. Rasa macam terngiang-ngiang dalam kepala hotak. Aku, Amil kena marah ngan dak gemok pasal kutuk balak dia? Defak. Ada menda yang tersirat kot. Uncle, sila tafsir mimpi gua. Lu kan pandai bab ramal-ramal mimpi ni. Lu ramal tuk gua eh? LOL




4 comments:

uncle seekers said...

mimpi ni maksudnya kau akan dapat sorang awek. tapi awek tu sudah berbalak. tapi, awek tu gaduh ngan balak dia sebab nak kau.. nantikan..... zassss!!!!

Solihin Zubir said...

*typo detected*

1433H la.. bukannya 1443..

amboih.. laju 10tahun.. haha..

naqib faiz said...

@SZ: tahnye.. tu post member aku yg buat.. hahahaha.. LOL

azri_batu said...

korang ni memacam la...