Tuesday, December 20, 2011

tolol


Serius gua rasa bangang. Nak demonstrasi, nak tunjuk perasaan bahkan nak berak tepi jalan ramai-ramai sekalipun gua tak amik port. Tapi lu orang wat demo tak menunjukkan lu orang terpelajar. Pergi wat turun bendera najib pe jadahnya. Memang la tak berak kencing atas bendera tu. Kawasan dia. Biarlah dia nak gantung bendera muka dia pun. Kalau dia nak gantung bra bini dia pon apa ko kesah. Macam pergi rumah orang pastu buang baju tuan rumah kat ampaian, sangkut baju ko. Dah kering letak balik. Gitu?

Mamat yang cakap lebat dalam video pon dua tiga kali tolol gak. Yang ko melebih nak ugut, ludah bagai tu ngape? Macam gud gud je. Kononnya hero pujaan malaya la tu. Kononnya da jadi macam Roy la? Bajet semua orang tabik spring la. Tak ubah macam anjing menyalak sakit gigi. Butthurt ka? Simpan la air liur tu. Takyah nak ludah sangat la. Bos lu tak berapa pandang la. Buat aku geli hati je.

Masing-masing da besar. Yang terpelajar buat la cara terpelajar. Guna saluran yang sesuai. Biar orang respek lu, jangan sampai orang suspek lu. Yang tak berapa nak terpelajar, bawak-bawak la belajar. Jangan sembur sana sini. Orang tak nampak lu macam hero, orang nampak lu bagero. Masa PRU nanti kita sama-sama pangkah yang kita pilih kay. Toksah la bising-bising dalam video. Malu..



2 comments:

puteri bunian said...

sutuju!!!! tabik spring sikit.. toink2..

Solihin Zubir said...

yeah.. dlm situasi ni, dua2 mintak ludah.. terlalu mengikut perasaan..