Saturday, December 31, 2011

sorotan 2011

2011. Sama seperti tahun-tahun yang sudah. Cepat berlalu. Macam tak nyempat nak tunggu aku yang lembap dalam bab kejar mengejar ni.

Daripada Anas bin Malik R.A. berkata : Rasulullah S.A.W bersabda; “Tidak akan terjadi kiamat sehingga masa menjadi singkat, maka setahun dirasakan seperti sebulan dan sebulan dirasakan seperti seminggu dan seminggu dirasakan seperti sehari dan sehari dirasakan seperti satu jam dan satu jam dirasakan seperti petikan api”.

Tahun yang 1001 makna dalam hidup aku.

Januari : Entah den dah lupa pe yang terjadi. Konkusi teruk bulan 1 sampai blackout semua ingatan. Wakaka

Februari : Trip ke Korea. Blog ni diberanakkan.

Mac : Train trip + wedding kakak aku. Thanks Nina, Capt & Ain.

April : Tanjung Balau revisit. Naik basikal keliling UTM dari pukul 2 sampai 11. Keje gila ngan nina & timok masa study week.

Mei : Menghabiskan sisa sisa terakhir nak hadap final exam and viva PSM.

Jun : Dream came true. MASUM 2011. Korang memang terbaek!

Julai : Hibernate di rumah. Menghabiskan bekalan makanan untuk setahun. Kesannya; jadi snorlex. Perhentian and Kenyir trip.

Ogos : Lapor diri kerja. Bermulalah sengsara berpanjangan.

September : Raya di perantauan. Gua konvo dowh!

Oktober : Nothing interesting. Rot at Gebeng. Spend my days dengan blog.

November : Reunion (?) kat UTM. Teringat kat depa. 1001 faces of SSZians.

Disember : Here I am. Masih dipanjangkan umur. Banyak menghabiskan masa di Putrajaya, Bangi dan Kajang.

2011 gonna end. Gonna stop what I should stop.

2012, I welcome you with hugs and kisses. Be nice to me eh.

BTW, ni post ke 150. Hahaha

5 comments:

azri_batu said...

x sedak!!!

Nina said...

mmg suke sagt la bace hang punye blog

ae said...

kita ni xde dlm memory dia.xpe2 :(

naqib faiz said...

memang la.. kena ada eh? hahahaha

ae said...

xpe la.sape lah kita