Tuesday, April 10, 2012

ABPBH



Anugerah yang aku tunggu tiap-tiap tahun. Bukan sebab nak julang sape menang, nak boo sape kalah. Tapi nak tengok spesis melayu tak sedar diri pakai baju lawa-lawa tunjuk aset. Pergh. Tang tu yang aku paling tak tahan. Sume nak jadi sasaran kamera kameramen yang tak bernafsu. Seronok tatkala mereka dipuji, "aww cantiknya u", padahal pujian bermaksud cantiknya barang u. Lain kali bukak banyak sikit taw. Dan seperti biasa mana-mana artis yang pakai eksesif tunjuk aset, tak menang award pun. Harap tunjuk body aja. Seperti tahun-tahun sudah. Puii

Tahun ni artis yang berjaya buat nafsu aku bergegar, tak lain tak bukan, Neelofa la. Siapa lagi. Maleh nak letak gambo. Google sendiri. Grrrrrr.




2 comments:

Nina Diana Nawi said...

hang sedih ka,,, bakal bini hang pakai laghu tuh,,,,ngee..kan kan..

doa bbyak jerk la k.. mane taw dwang semua dapat hidayah.amin

azri_suka_kucing said...

stakat neelofa ni..yang keras pun lembik kembali