Thursday, April 12, 2012

bengap orang kita



kat mana-mana mesti jumpa orang yang bengap. bengap disini bererti spesis yang bodoh tak boleh diajar, cerdik tak boleh ditumpang punya spesis.

masa drive.

kalau kita hon bila dia masuk simpang tak bagi signal, kita plak kena jari tengah ngan dia.

nak overtake lori, kete lorong bertentangan dah siap-siap bagi high beam 4,5 kilometer depan. bukan nak slow, bagi laluan sikit.

bila kita angkat tangan, dia buat muka yo yo or. orang dah bagi jalan kot. tangan berat.

kentut sorang-sorang dalam lif. keluar je buat  muka puas. orang masuk lepas tu konfem, icu.

sekor lagi jenis kalau keluar lif tak sah kalau tak tekan sume butang. hidup nak menyusahkan orang lain je.

pasal menda kecik nak gaduh. ayam ke telur?

bila dia rasa dia betul, dia la yang betul. yang ni aku nak cite nanti. esok-esok je la.

kalau kita mesej tanya kaba cakap kita nak ngorat dia. hak tuih.

aku sakit hati.









5 comments:

azri_malaya said...

nak ngorat i keww? (sambil pakai lipstik merah dan muncung2 mulut)

naqib faiz said...

memey ah. hahaha

Nina Diana Nawi said...

aku ketaw.. ahhaks.. thnx.. lame gak tak kuor ayat sepontan ko nih.. ahha...

ps:membe aku ckp.. orng2 macam tuh... Allah sengaja datangkan mereka pade kiter.. nak uji.. kiter ni reti sabar tak..hikhiik.. chills..

Nina Diana Nawi said...

*ketawaaaaaaaaa

azri_malaya said...

ketaw dgn ketam x jauh kan