Sunday, May 6, 2012

berukband



Disebabkan aku forever alone kat Melakau ni, aku amik keputusan nak cari teman nak mengisi kekosongan di hati. Berkelana lah aku ke MP cari jalur lebar. Niat di hati nak pakai P1, tapi takde plak. Gi kat booth YES, promoter dia apek. Chiss. Tak mengancam la gini. Last-last aku usha booth Celcom depan YES. Aweks! Terus melekat situ. Borak punya la lama, baru decide nak daftar. Saje usha dulu. Nasib ada awek Sabah tu. Pelaris kedai tu. Pakai susuk ke apa.

Balik bilik dengan harapan menggunung nak cucuk broadband, tapi hampeh. Laptop aku buat hal. Lahanat. Saje je nak suh aku gi date ngan awek tu lagi. Sesudah subuh pagi esoknya aku terus gerak gi MP. Dah separuh jalan, aku teringat mana ada shopping complex bukak sebelum pukul 10. Bangang. Patah balik gi tidur. Tengah hari jugak aku sampai sana. Sampai sana, awek tu cakap broadband ni ok. Laptop yang tak ok. Balik pulak amik laptop.

5, 6 kali aku patah balik. Tapi takpe, awek tu punya pasal. Aku suka. Sudahnya, aku format laptop. Mampos pi ah. Broadband punya masalah, laptop yang jadi mangsa. Semua awek tu punya idea. Beruk!












p/s: pertaruhan tu betting bukan beating. haha.

2 comments:

PA hamrah said...

lu ingat lu punye blog hot sangat..komen pun kene tunggu lu approved dulu..syialan..ppuihh

naqib faiz said...

sori2. hot der