Monday, May 21, 2012

sumpah pocong



Aku tak tahu nak tulis apa. Stress pala otak pasal keje. Macam chilake, lahanat, lahabau. Aku baru masuk keje, jangan expect aku tahu semua SOP keje, jangan anggap aku tahu buat semua keje. Kalau tak tahu, tanya katanya. Kalau aku tanya, dia angkat tangan buat tak layan. Macam shit. Kalau tak tanya, dia tuduh aku buat bbijok. Orang macam ni la tak lama lagi makan safety boot cap Red Wing saiz 9. 

Sabar Faiz sabar, dia memang camtu, pujuk member aku. Ya, nama glamer aku skang Faiz. Haha. First time rasa macam geli gila. Tapi ternyata pilihan tu agak bijak dan selamat sebab ada sorang bangla ni nama dia Rakib. Dekat-dekat nama aku. Bila bos aku sebut nama dia, dengan aku aku sekali menyahut. Bos aku cakap ko pehal? Takde pe bos, rambut lawa hari ni, balas aku. Tersengih macam bangang bos aku.







Lagu ni syok! Tiap-tiap hari dengar. Haha.




No comments: