Thursday, February 2, 2012

statement bangang

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


Saya akui gemar meluangkan masa bersama rakan di kelab malam, tetapi hanya untuk menghilangkan tekanan selepas penat menjalani penggambaran drama. Tambahan pula kunjungan saya ke kelab malam Rabu lalu hanya untuk meraikan hari jadi saya. Saya kecewa dengan fitnah dilemparkan menerusi laporan dalam blog hiburan yang mereka-reka cerita kononnya saya melakukan tarian tiang tanpa segan silu dan tidak mempedulikan orang sekeliling. Ia jelas menjatuhkan kredibiliti saya. Saya bukan hipokrit untuk menafikan tidak pernah pergi ke kelab malam, tetapi kehadiran saya hanya untuk menenangkan fikiran semata-mata.


Yang ini statement paling guna kepala lutut sekali setakat tahun ni. Makin lama makin lancang, makin sakai artis berkata-kata. Seriously, tenang gila ke masuk kelab malam? Lain kali bawak I sekali tau. I tengah kusut ni. You ajar I cara menenangkan diri dalam kelab tau. Lepas tu I ajar you cara mencari ketenangan hakiki dalam bilik pulak tau. Give and take la eh. Hahahahahaha



3 comments:

Anonymous said...

setiap org ada cara die lepaskan tensen. mcm aku..aku lpas tensen xdpt jwb exam camne? bakar2 pak gad yg bertugas kat apartment aku..superman dekat highway. ko ade? xda diam. xyah nak komen byk2.

naqib faiz said...

hahahahaha.. ko 2x5 sama bangang ngan dia. baik ko duk umah main guli la. lepas tensen konon. sekali tergolek atas highway baru la betul tension hilang. bangang.. hahahhahahaha.. anon, eat dog and die.

mykhalis said...

ganah mu bohh..terbaikk