Monday, October 10, 2011

i'm Saturnian



Dalam hidup aku tak pernah rasa tak bahagia. Kalau aku ada masalah sekali pun, aku wat tak amik port sangat tapi at the same time, aku try la ejas sikit-sikit sampai setel. Memang la kadang-kadang tu ada problem sampai jadi kusut tapi takde la sampai jadi gila babeng. Pandai-pandai la bezakan masalah dengan life harian. Standard la tu ada masalah. Kira normal lagi beb. Yang tak normal kalau takde masalah langsung. It's like a ticking bomb. Anytime can explode. Boom! End of the story.

Aku tak tahu kenapa perasaan aku bahagia sangat sekarang. Padahal ada je kerenah birokrasi yang tak habis-habis, workload dan menda-menda lain. Tapi aku still rasa happy. Mungkin sebab aku ada family yang bahagia, member-member yang superb dan dia yang sengal kot. Kita rasa masalah kita dah cukup teruk, rasa macam nak bunuh diri la, tak sanggup nak hadapi masalah tu la. Tapi kita lupa yang ada lagi manusia yang mempunyai masalah lebih teruk daripada kita. Jadi kepada siapa aku nak panjatkan kesyukuran? Siapa lagi kalau bukan Yang Maha Esa. Thank you Allah. Always do some reflection. Syukur dengan apa yang anda miliki sekarang dan hargai mereka.

So, I'm Saturnian now.





3 comments:

ae said...

a'ah..dia yang sengal!
hope awk selalu happy..jgn tension2..xsuka bila awk mrh2

d9saphire@blogspot.com said...

alolololololo.. suweeeeet.. jeles plak nengok korunk ni.. hahah

naqib faiz said...

hahahahahahahaha